Helg

System menneske deluxe

God formiddag:)Her i huset var det tidlig liv, allerede 06.30.Nå er lillemor på besøk mens vi voksne skal gjøre den "kjedelige" men samtidig litt morsomme jobben med å få hit resten av flyttelasset...

We love fridays

Fredagene er en slags magisk dag. Det er alltid go stemning på jobb, go stemning på radioen og generelt rundt omkring.Fredag er "tacofredag" her i huset. Men denne fredagen ble tilbragt med Mortens...

Skisøndag

Som husbyggere, småbarnsforeldre, masse på jobbfronten og ikke minst vintersesong som betyr hopping "døgnet rundt" hele vinteren er dagene ekstremt hektiske!Med en av de første frihelgene for Morte...

Påfyll i hverdagen

Her blir det altfor sjelden innlegg fra meg. Blogging er nedprioritert i en ekstremt hektisk hverdag. Husbygging, jobb og lillemor tar all tid og vel så det. Døgnet skulle hatt mange flere timer :)...

Alt har en første gang..

Hei midt på natten:)Hvertfall nesten..Her er det såå hektiske dager for tiden.Mye å gjøre på jobb, mye med huset, møte med elektriker, maling skal bestemmes, kjøkken, bad, boblekar osv.Og ikke mins...

Søndag med fine folk

God kveld:)Helgen har flydd altfor fort avgårde..Plutselig er det søndag IGJEN!Idag har vi hatt bursdagsselskap for meg, så koselig med besøk. Og så mange fine gaver jeg har fått !:)Med god hjelp f...

Shopping lørdag

God lørdagskveld:)Her nyter vi helg med besøk av mamma/mormor.Så stas syns Sophie:)Jeg har bursdag om noen dager så fredag ble det førfeiring med mamma, min søster og hennes kjæreste. Veldig koseli...

Barnefri=middag med gode venner

God kveld:) Vi har storkost oss med middag og gode venner ikveld.Så herlig med deilig mat på restaurant og herlig selskap :) Sophie er hos farmor så imorgen blir det noen ekstra stille timer på put...

Helgekos

Hei fra oss:)Vi startet dagen rolig med nystekte rundstykker til frokost.Sophie er i full fart og måtte ut å se på vovven, kattepusen og reven om den dukker opp..(vi bor rett ved et jorde hvor reve...

Kos i regnværet

Idag var det opp og hopp kl 06.40! Morten er på hopprenn så jeg og Sophie koser oss hjemme alene. Litt over kl 07 satt vi i stuen med stearinlys og koste oss med frokost. En trøtt liten jente sovne...

Enda en helg er over...

Men det gjør ingenting når man er i permisjon, hver dag er virkelig bare kos!:) Utrolig lite oppdateringer fra meg for tiden, syns tiden flyr og pcn er aldri på. Må også nevne av bildene er tatt ...

Helgens festligheter

Helgen som var var jammen meg travel, feiring både fredag og lørdag! Fredag kom søsteren Maja og moren til Morten for å passe Sophie. Vi er så heldige at hun kan å klippe så vi hadde en runde på ...

Nyydelig søndag

Det er helt nydelig vær i Trondheim og vi er straks klare for å dra på NM i hopp i Granåsen! Jobbhelg for Morten, norges cup igår og Nm idag. Bor du i Trondheim anbefaler jeg å ta en tur, mye bra h...

Søskenkos

Som dere så på bloggen igår dro jeg, mine to småsøsken og Sophie på akvariet igår. Etterpå spiste vi middag hos min søster, kjempe koselig med en søsken+tantebarn dag<3 Kianosh og tigerpyton sl...

Søndagsmagi

Idag er det skikkelig surt ute, regn og vind. Ingen tvil om at høsten er her og at vi straks går inn i oktober! Vi benytter søndagen til ordentlig søskenkos. Jeg, Sophie, min søster og min lillebro...

Helgetur til Ålesund

Vi kom oss gjennom helgen uten fødsel, og er nå hjemme igjen i Trondheim, ikke verst at det gikk!:) Har hatt en koselig helg i Ålesund hos Marianne og Vidar. Lørdag var vi i bryllup til Solveig og...

På vei til Ålesund

Vi tar en råsjanse i helgen og drar til Ålesund. Har med oss sykehusbaggen, stelleveske med klær til babyen, babydyne, babytepper og bilstol. Så det som skjer det skjer:) Dessuten kjører vi "sykehu...

Lørdagshygge

Ikveld har vi hatt koselig besøk av Christina og Bjørn Øyvind. Laget hjemmelaget pizza og pizzaboller;) Nå har jeg ryddet ordentlig i kjøkkenskapene og ordnet bedre system så nå er jeg mer eller mi...

Grillkos

Idag er det nydelig vær i trondheim så vi benyttet anledningen til å grille for første gang i år. Vi har ordentlig grill men den mangler en skrue så vi fikk ikke brukt den idag, så her ble det enga...

Koselig besøk

I dag kom mamma, pappa og lillebror Kianosh på besøk til meg. Veldig koselig! Er så sjelden jeg har besøk av familien, siden jeg har bosatt meg i Trondheim og de bor i Bergen. Idag har vi kost oss ...

Nyttår i Oslo

Nå er jeg enndelig kommet meg til hotellet i Oslo. Kjæresten jobber for Nrk i helgen, som ekspertkommentator under hoppuka, dere hører han på p1:) Derfor blir nyttårshelgen feiret i Oslo. Herlig å ...

Grøss og gru

Nå drar jeg straks til Oppdal! Sjekket yr og så at det var meldt minusgrader ikveld, så da måtte kjære Morten dra å bytte dekk i hu og hast stakkars. Nå har jeg pakket, ryddet, vasket opp..you name...

Helg-oh yes!

Fredager er den nest beste dagen i uka før lødag! En herlig følelse når dagen går mot fri:) Vi har spist deilig kylling taco og nå er det straks idol, fredagskos! Imorgen drar jeg til hytta vår p...

Goodmorning sunshine

Idag kjennes virkelig treningen igår, musklene svir mer enn på lenge. Men jeg elsker det, ingenting er bedre enn å kjenne på kroppen at man har trent hardt! Nå har jeg laget meg omelett til frokos...

Mini hyttetur

Vel hyttetur var det, men når man hører hyttetur tenker man jo fest og fyll. Men dette var mer en kjæreste hyttetur! Fredag dro vi til Morten sin hytte i Selbu, hvor vi slappet av og koste oss:) De...

Herlige helg

Det var jammen godt med etterlenget helg nå, idag skulle jeg liksom ut å handle julegaver, men orket ikke stresse! Koser meg med stearinlys, eggerøre som Morten har lagd, og deilig pledd på sofaen!...

Mini julebord

Igår ble en fin kveld, sammen med 1 annet vennepar og en kompis av Morten var vi ute å spiste, etterpå gikk turen til Vivaldi. Kan vel kalle det et mini julebord! Jeg koste meg masse:) Bjørn Øyvin...

Ekstreme mengder

For en bergenser å være hvertfall! I Trondheim har det snødd masse i det siste, og idag blåser det. Føles nesten som en liten snøstorm, kooselig:) Nå har vi spist gratinerte fløtepoteter, kylling...

Guess what???

Søndagen min ble brukt til tur til hytten vår på Oppdal, der hentet jeg madrass og ski. Planen var å gå skitur på oppdal, men guess what?? Til vår store overaskelse vardet null snø der(nesten).Så s...

Sunday morning

Idag våknet jeg til nyoppvaskede kopper(Nei, jeg har ikke oppvaskmaskin) og go´frokost. Morten hadde nemlig slått på stortrommen idag, og vasket opp alt fra igår, laget pannekaker og bacon til frok...

Saturday night

Ikveld dro jeg og Morten på Grønn pepper, en Tex Mex restaurant. Der var det veldig god mat, jeg bare elsker Tex Mex! En hyggelig plass, med koselig atmosfære:) Maten min, naaam!! Kjekkasen min:...

Herlige helg

Ahh!! Helgen er her, og det er fantastisk. Det passet super bra, for jeg er blitt litt småsyk. Taco, X faktor og sofa kos er på menyen ikveld, herlig:) Idag har temperaturen vært helt nedi 16min...

Hotell koos

Nå ligger jeg i sengen på hotellet, med god drikke, tvn rett foran, musikk fra Mortens pc og slapper av som aldri før. Ufattelig herlig:) Nå skal vi ordne oss og gå ut å spise, så får vi se hva kv...

Dunk dunk dunk...

At the moment er jeg i Sverige, og det sier dunk dunk dunk!! Vi har vært ute å spist på en restaurant/utested, og ALLE veier er folk utkledd, trodde Halloween er imorgen jeg, men kanskje jeg tar f...

Sweden here I come

Igår hadde vi musikk framføring med skolen, det gikk ganske så bra. Morro å synge igjen=)Nå drar jeg og Morten til Østersund for helgen, vi ska bo på hotell og kose oss!! Kanskje det blir noe jule...

Spreke jenter

Ja,det er meg og søster!Idag har vi vært på treningsstudio, syklet og løpt. Oxo tok jeg sol tilslutt,veldig deilig:)Etterpå dro vi til Ulsteivik på kafe sammen med 3 andre jenter her.Nå har vi spis...

Folkehøyskole elev igjen..

Nesten hvertfall, for helgen!Er kommet vel fram til Ulsteinvik like utenfor Ålesund og er på besøk til min søster som går på Sunnmøre folkehøyskole.Veldig koselig:)Så nå har vi spist kvelds, vært e...

Kanon

Ja, jeg har hatt en kanon fin dag:)Den begynte med noen kilometers jogging mot Granåsen. Etterpå dro jeg til solsiden for å møte min barndomsvenninne Ingrid og hennes sjarmerende sønn Tobias:) Det ...
Ragne Annie

27, Bergen

Jeg heter Ragne Annie. Er samboer med min kjære Morten og stolt mamma til lille Sophie. Jobber som pedagogisk leder i barnehage min store lidenskap er cheerleading, er styreleder i Trondheim cheerleadingklubb og er også for tiden husbygger. Hverdagen vår er travel men spennende:) Setter stor pris på alle som er innom siden min, kommenter gjerne:D Innholdet på bloggen er privat. All bruk av bilder, video og tekst må avtales med eier av bloggen. Header er laget av Marte Øygard og bildene er tatt av fotograf Langø. www.fotograflango.no