april 2010

Tyholttårnet

Ikveld har jeg vært på Egon i Tyholttårnet og spist middag.Har kost meg masse:Dnyydelig utsikt..så utover hele Trondheim.Ha en flott helg people:)

I Trondheim

Nå er jeg i Trondheim og koser meg:)Har vært å gått en tur i det fine været.Nå skal vi ut å spise noe og kanskje kino.Ha en fin helg:D

Trening og dagen mandag

Innlegget kommer litt sent da det ikke funket å ligge ut mandag. Men legger det ut nå jeg mednoen bilder fra trening:)Mandag:Idag har blitt en slakk dag igrunn. Skulle stå opp tidlig og dra på skol...

Great tuesday

Et stk fornøyd Ragne etter joggetur!Idag er jeg ganske fornøyd med dagen.Jeg sov litt etter nattevakt før det bar videre til mitt siste intervju og besøk i en naturbarnehage. Der var jeg flere time...

Sunday

Idag sto jeg opp relativt tidlig til å være en søndag etter en nattevakt. Kl.11 var jeg oppe, og 11.30 dro jeg og Kianosh til byn for å dra på Bergen sjøfartsmuseum. De hadde nemlig besøk av båten ...

Saturday night

Idag har jeg altså ryddet leiligheten, brettet klær og vasket sengetøy.Så ble det også joggetur på meg og styrke+ litt tøying.Lasagne med mamma,Henriette og Kianosh, og jeg og Kianosh så mesternes ...

Laaat...

Uff..idag er jeg så lat at jeg blir skremt av meg selv.Jobbet inatt, fikk sove ganske bra på jobb..6timer. Men klarte seff å legge meg når jeg kom hjem, klarte skru av vekker klokken og våknet sånn...

Wannabe russ...

Min lillesøster er russ i år, og nå viste hun meg russeklærne..Jeg måtte seff prøve, digget de!!! Må si jeg savner russetiden, spesielt det å gå i russeklær 24/7 omtrent..de er så digge!!:DJeg syns...

Visitor

Lars kom på besøk til Bergen på tirsdag, da var han med meg på idrettskolen og hjalp til å lære flik flak til mine små unger som jeg trener:) De syns det var dødsgøy og satt stor pris på det, Lars ...

Gullkorn fra barnemunn

Må bare legge dette ut på bloggen min.Har stjålet dette fra min søster Henriette sin blogg( www.chocolateice.blogg.no)Hun er altså russ denne våren og har nå fått påskrevet russeluen sin og er klar...

Sick

Jeg tror seriøst jeg begynner å bli syk. Det passer så innmari dårlig akkurat nå:(Det verker så sykt i halsen, føler jeg har kniver der. Også har jeg fortsatt vondt i hodet for 3 dag på rad:/ Skjøn...

Fantastisk dag

Søndag var en fantastisk dag, beste søndagen på så lenge jeg kan huske. Vi sto opp til lovlig tid, rundt 12 en gang..Annette tidligere da seff, hun er jo morgenfuglen selv!Så dro vi inn til byn og ...

Herlig!!!

Idag har vært en herlig dag:)Igår kom Annette og Silje på besøk til Bergen, de var med på trening. Etterpå dro vi ut til Thomas å så hele NM filmen+ var skikkelig usunne med snop,chips og hele pakk...

Invisible

"Kunsten er å gjøre det umulige muligdet mulige enkelt og det enkle elegant"Liker dette ordtaket, det er viktig å huske på i en travel, og til tider vanskelig hverdag.Noen dager har jeg b...

Nydelig vær og trening

Idag er det nydelig vær her i Bergen, ganske så grei temperatur, sol og tørt. Det regner ikke:DNå kom jeg akkurat hjem fra skolen, vi holder på med gruppe arbeid som går ut på å lage en musikk fore...

Besøk fra Oslo imorgen

Imorgen kommer Annette og Silje fra Galaxy. Gleder meg skikkelig:)Jeg kjenner ikke Silje, har vel aldri møtt hun før, men blir koselig å bli kjent med henne.Jeg og Charlotte var på besøk hos Annett...

Noen videoer fra Oslo turen

Legger her ved noen av vidoene fra Oslo turen:)Jeg øver på araber+ flik flak. Er 1&1/2år siden jeg gjorde det sist fram til denne dagen her:)Jeg, Charlotte og Annette løfter Therese.Vi er alle fire...

Om meg

Jeg er en jente på 22år, kommer fra Bergen og bor for øyeblikket her.Elsker det meste som har med idrett å gjøre, og driver med Cheerleading i klubben Åsane Seahawks.Jeg er trener for juniorlaget, ...

Kontakt

Har du noen spørsmål til meg, uansett hva???Da er det bare til å sende meg en mail på ragne_87_@hotmail.com.Merk gjerne mailen med "blogg" .Jeg sjekker mailen hver dag:)Du må gjerne skriv...

Skru tebake tia

Syns denne sangen er så fin jeg:)Er så koselig med sanger som blir framført med trønderdialekt.

Idag er jeg lat:O

Ja, idag er jeg skikkelig lat. Fy fy Ragne!!I påsken har jeg igrunnen vært veldig aktiv, mye trening, turn, cheer, snowboard, ski osv. så jeg har ikke hatt hvile ferie. Har vært ganske så opplagt i...

Dagens treningsøkt:)

Idag endte jeg opp med å dra i svømmehallen med Charlotte og Liv. det var utrolig digg å trene i basseng, kjenner jeg er skikkelig sliten i hele kroppen. God følelse:)Var veldig kjekt å være litt m...

Back again

Nå begynner hverdagen for real igjen, det er ikke lenge tilbacheloroppgaven skal inn, ikke lenge til eksamenene, ikke lenge til NIH opptaksprøve, og ikke lenge til konkurransene starter igjen og nå...

Trøndelags påske 2010

Da var påsken over og jeg er hjemme i Bergen igjen. Som jeg skrev tidligere gikk turen til trøndelag etter Oslo.Først på Stjørdal for å besøke slekt, så videre til hytta på Oppdal.Har kost meg veld...

Mistet flyet-tekniske problemer med det neste

Nå er Oslo turen over for denne gang, har kost meg kjempe masse:)Idag dro jeg videre fra Oslo til Værnes med fly.Jeg skulle ta flyet 13.40, og jeg mistet seff flytoget så måtte ta det neste. Da jeg...

HAVING FUN!!

Koser meg kjempe masse her i Oslo:)Men trist jeg drar imorgen:(:(Vi var i Galaxy hallen på mandag, turnet, trente og koste oss:DIdag har jeg og Charlotte shoppet littegranne, dvs. Charlotte shoppet...
Ragne Annie

25, Bergen

Jeg heter Ragne Annie. Er samboer med min kjære Morten og stolt mamma til lille Sophie. Jobber som pedagogisk leder i barnehage min store lidenskap er cheerleading, er styreleder i Trondheim cheerleadingklubb og er også for tiden husbygger. Hverdagen vår er travel men spennende:) Setter stor pris på alle som er innom siden min, kommenter gjerne:D Innholdet på bloggen er privat. All bruk av bilder, video og tekst må avtales med eier av bloggen. Header er laget av Marte Øygard og bildene er tatt av fotograf Langø. www.fotograflango.no