USA

Lørdagstur til hollywood

Lørdag var skikkelig hollywood dag, vi dro tiidlig hjemmefra,07.30, og var i Universal studios til dørene åpnet kl.09.00. Ingen køer omtrent, alt gikk fort, vi kom oss gjennom det siste av parken s...

Hollywood klær til vesla

Kom over søte baby t skjorter på walk of fame idag. Måtte så klart ha en til lille jenten vår i størrelse 1år, forhåpentligvis kan hun bruke den neste sommer:)

Famous beaches and hollywood-walk of fame

Idag tidlig startet vi dagen med en snartur innom Downtown Disney, min lillebror har ønsket seg en spesiell gave så vi måtte dit for å finne den. Ikke vet jeg om han blir fornøyd, men det er jeg me...

Shopping mekka

Usa er en farlig plass for lommeboken min, takk Memorial weekend for 40 og 50% i the entire store rundt omkring:D USA må være den beste plassen for meg å shoppe! Det er rimelig, stort utvalg og myy...

Babyutstyr fra Usa

Idag har vi kjøpt noe babyutstyr, var billigere her:) Finnes sikkert mange bra babyseler, men endte opp med den ordinære til Babybjørn, har store planer om mange bergensturer med fly når babyen er ...

Herlig dag

Idag startet vi dagen rolig, med avslapping og vanning av planter. Morten fikk også sett nærmere på de søte fugle barna som har lagt reir i en av blomstene. I 13 tiden gikk turen til stranden ...

"Hjem kjære hjem"

Endelig er vi "hjemme" i San Clemente etter noe som føles som tidenes lengste dag. Merker formen er langt ifra toppform, har vært skikkelig sliten og kvalm idag. Både lunsjen og middagen gikk rett ...

Roadtrip til Francisco

Igår la vi ut på tur til San Francisco, turen startet langs highway 1, Bla Santa Monica, Malibu og en rekke andre steder/byer. Idag kom vi oss helt til den digre byen, og har blant annet kjørt over...

Herlig bil

Vi hadde først en minivan til leiebil, stor og god. 7 seter, men en smule for lang til garasjen og for kun oss to. Så til min store fortvilelse byttet vi inn bilen, og fikk en slags suv istede. I b...

Morning i Cali

Dagen begynte så klart med skikkelig kvalme og kampen mot å ikke kaste opp(verste jeg vet). Etter litt søvn ble jeg brukbart bedre, og har ordnet frokost/lunsj klar til Morten og min onkel som har ...

Usa eventyr

Idag gikk turen til San Diego og grensen til Mexico. Veien til San Diego var ekstremt traffikert, høøy fart, mange felt og skummel kjøring av enkelte. Var glad når vi var i San Diego ja. Vi fant se...

Heaven is beautiful...

Når man flyr hjem fra USA kan man få muligheten til å se noe helt spesielt og unikt.Jeg dro fra USA i dagslys, når det var mørkt og kveld i Europa(6timer tidsforskjell).Så på begynnelsen på turen v...

And then it was over...

En fantastisk ferie hos min fantastiske familie i USA tok slutt for denne gang, tiden løp av gårde og jeg kan knapt tro at jeg allerede sitter hjemme igjeni Norge etter to herlige uker i North Caro...

Shopping berta

Hjelpes sier bare jeg, USA er rene shopping paradiset.Kofferten min var nesten tom når jeg kom, og stappfull når jeg dro.Det er utrolig masse billig der, masse fint og stooore utvalg.Jeg er egentli...

Konsert i USA

På onsdag som var dro jeg å møtte en kameratjeg møtte i Boston ifjor, nemlig Nick.Jeg, Nick og kompisen hannes dro på konsert, noe som var veldig kjekt. Utrolig herlig stemning, over 30grader, somm...

Home sweet home

Nå er jeg hjemme igjen i Bergen etter over 24timers reising, er mildt sagt utslitt og har JETLAG som aldri før. Men det er verdt det, alle USA turer er verdt det:)Har kost meg masse der borte, hatt...

Over 400VIRUS

Hjelpes..pcn min har vaart totalt herpet i det siste, mildt sagt.Og James, som er mannen till mamma sin kusine(som jeg naa er aa besoker) driver aa fikser pcn min. Stakkars han sier bare jeg, han f...

Surfbabe:D (Video)

I helgen fikk jeg en av mine drømmer oppfylt, nemlig surfing! Har ALLTID hatt lyst å prøve det, og det var seriøst noe av det morsomste jeg har gjort. Det var mange surfere på stranden der på kveld...

Noen bilder fra helgen

Hei:)Blitt lite blogging de siste dagene, sorry for det. Men var dårlig med nett der vi var. Men nå skal jg prøve blogge mer:)Helgen var helt fantastisk, utrolig herlig med 3 dager på stranden. Har...

Nyter livet på stranden

Idag er siste dag her på stranden, og jeg nyter det. Kort blogging før jeg går ut.Koser meg veldig her, fantastisk plass:)Utsikt fra rommet mitt:) Baksiden av huset..

In beach house:D

Det er SÅ nydelig her, helt fantastisk.Legger ut bilder senere, men akkurat nå er det litt dårlig tid. Skal dra til en annen strand idag.Men jeg koser meg masse, og det er akkurat som på film her.I...

Alice i eventyrland feeling

Jeg og Evan gikk på en liten kveldstur i nabolaget her, som er ganske så stort. Syna det er så kjekt å se på alle de forskjellige store husene,det er virkelig nydelig her altså. En fin plass å bo:)...

Going to the beach house

Bildet er tatt fra www.google.noJeg gleder meg så enormt masse!! Idag drar vi til kysten, hvor stranden er. Der har de leid et hus på stranden, "beach house". Det blir fantastisk deilig, ...

I LOVE SUMMER

Meg og A.JIdag har vi bare vært her hjemme stortsett hele dagen. Ganske deilig igrunn:)Jeg har faktisk lagt på en solseng og solt meg idag, men goooosh det er varmt. Nesten 40grader i skyggen, tørr...

I LOVE THIS!!

Shopping i USA altså! Beste plassen å shoppe i hele verden, det er jeg ikke i tvil om engang. I mine øyne altså!På veien hjem dro vi å spiste lunsj på Taco Bell, jeg ELSKER den plassen!Her er innkj...

CONFESSION

ConfessionJeg må bare fortelle noe jeg kom på nå som jeg egentlig er ganske flau over.Ved bassengene her jobber det maaange lifeguards, livreddere altså.Og veldig mange gutter på sånn 18år og oppov...

SOOOOOOOOOOOO HOT

OMG! Idag har varmen tatt helt av, det har vært ekstremt ekstremt varmt!Jeg elsker varmen altså, så jeg klager ikke..men den tok faktisk av idag:pSå etter å ha vært på shopping i Raleigh dro vi til...

Victoria Secrets

Igår ble det en liten shoppingtur på kvelden, og av alle ting fant jeg meg to push up bher fra Victoria secrets. Ganske amazing at JEG fant meg det, jeg som aldri finner bher. Det var ganske rimeli...

Herlig dag i solen:)

Idag dro vi ikke til Raleigh likevel, været var nydelig så vi dro heller til bassenget. Utrolig deilig:D:DTenk om vi kunne hatt det sånn i Norge, badet og solt oss hele sommeren uten å faktisk frys...

Formiddag i NC

Noen bilder fra idag:)Snart er det tid for sol og kos ved bassenget:)

Shopping

Idag skal vi til Raleigh, som er hovedstaden i North Carolina. Skal shoppe og diverse, og jeg gleder meg masse:DHadde nesten ikke klær med meg hit så nå må jeg kjøpe nye klær, har altfor lite fakti...

Her vil jeg bo!!

Jeg bare elsker denne plassen, det hadde virkelig ikke vært feil å bodd her et år! Er nesten sånn at jeg vurderer det, ordne så jeg kan flytte hit i september/oktober og bli her i 6 mnd hvertfall, ...

Thunderstorms & trip to the gym

Været her borte er helt sykt,rett og slett. Det er sånn 40grader her, og sol. Men plutselig begynner det å plaskregne, og ikke minst tordne og lyne som jeg seriøst aldri har sett maken til. Det er ...